April 28, 2011

Mummy pun nak selim gak ... soooo beutipul

Salam

today mummy start pakai beautiful

*ehem ehem sambil kenyit² mata hahahaha*

tunggu la result dia barang sebulan dua lagi yer ,jgn la pulak nak berharap selim dlm masa seminggu.

yg paling penting sakit belakang mummy harap² akan hilang

mummy sakit belakang lepas c-zer si bambam adeel .

effect kene bius ehhh ???


9 komen uolls ::

Dee said...

selamat berPB..dee dah berbulan gak pakai..tp tak pernah war2kan..hehehe..

zuwaidah said...

teringin jugak nak pakai. tapi hubby tak bagi pakai cc buat masa ini, mungkin 2 atau 3 bulan lagi la kot.

SyaNa said...

huwaaa aku pny kes
almari yg selim
bile mau start pakai balik ni
meh bg aku semangat

Jiejah said...

wawawahhh...kembar ku dah bersalin..huhuhu sori lama g bertapa dr dunia blog balik2 dah mcm2 stori syok nye..tahniah ye kembar ku..ni yg tercabar ni kembar dah nk menslim kan badan nye aishh...

Jiejah @ Iza said...

dee
awak dah selim saya tgk ,pakai PB gak yer ???

zu
x perrr ,goda lebey² sket cik abg tu ..sure dapat beli hihihi

Jiejah @ Iza said...

syana
ayokkkk apa pasai bg almari yg selim ..meh pakai sama² ,kata nak selim kan ? hahahaha

Jiejah @ Iza said...

jiejah kembar ku
allowwwwww lama hilang ehhh ? bertapa kemana kamu ..
bebi saya dah besar lorrrrr heehe
meh kita selim sama² ;-)

sheila said...

samalah kak.. kite pun sakit gak belakang ni.. dulu ada lah jugak sakit blakang ni..tp sejak c-zer aritu..mcm lagi melampau pulak

Jiejah @ Iza said...

sheila
kannnnn ? x menahan oo sakit pinggang belakang , tu salah satu sbb utama pakai PB ni ..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers