September 9, 2009

Semalam yang sakit !!!

huhuhu semalam aku diserang migrain yg sgt hebat
hebat sampai aku x leh nak tgk cahaya
hebat sampai aku x lalu nak masak
hebat sampai aku x larat nak hirau anak & suami
hehehheh hebattttttttttttt!!!!
bravoo!!!!
berbuka puasa ngan menu yg lokong tapau
aku redha je apa dia beli
tp aku x sentuh langsung nasi
mkn 2 ketul kuih , pastu mkn ubat.
Alhamdulillah lepas tu dah ok.
lama x kene migrain sebegini rupa
kalau kene pun hat lite lite jekkk ..



4 komen uolls ::

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

alahai kak~

cian kamu~

moga cepat sembuh~

eddie dewanaga said...

take care Jah.

*tu laaa, mkn tauge lagi banyak2...!
(takde kena-mengena..) hahaha..!

Izza - Jiejah said...

zara
tq ..hampir sembuh.

eddie
caitttttttttttt ..kesian taugeh dipersalahkan :P

kasihibu said...

kesianyer..

memang kalo sakkit pale..
adeehhhhhh..rasa nak hantuk2
jek....

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers