September 28, 2009

Layan mata ngan gambar cacamarba

Alkisah raya aku tidak la meriah .
x de gaduh² nak raya kat malaysia ker hong kong hhahaha gilosss.
kompom raya puasa kat malaysia
raya cina kat hongkong kan .. dusshhhh .

raya x meriah sbb mak aku x ado
kemana ?
lepak rumah kak long sampai x mo balik².
sbbnya ?
lg 2mggu kak long nak kenduri terima menantu
so , kami kesana next 2week tuk beraya & berkenduri kendara.
layan ajek la gmbr kami 4beradik yg sunyi sepi ..

anna iman yg semakin tembam sampai kami gelar dia bam-bam :D

anak bujang aku ni 5hr kat kg ngadap pc
sampai naik antu mummy dia ..dushh dushhh !!!!
kami 4beradik ~aku , kak lina ,kak leha & kak mas

anna iman dlm dukungan dedi.
sedap dukung budak ni sbb dia hantap + gebu gebas ..

sekian . entry org malas :P

5 komen uolls ::

Beautiful Disaster said...

omg, anna tu sangat tembam okeh..hehe. anak bujang skg advance betul.

ArPeGGiOS said...

geramnya tengok pipi bambam tu. sedap gomol tu....

eddie dewanaga said...

beb, suka tengok muka lu dgn akak2 lu... sama seiras je!

tapi muka diorang menyimpan geram pada adik diaorang yg selalu mintak hadiah time raya... huhuhu!

mamarempit said...

muha banjar kaya cina leh jah....

JiEjAh_DeEn said...

ryn / miza
hahahaha bambam tu mmg sedap digomol².

eddie
muka serumpun . heppppp,kekanda² wajib memanjakan adinda nan sorang ni tawww :P

mama
hahahaha muka banjar vs cina ehhh?
dah duduk pun padang cina mama oiii.. hidung semua kene langgar backhoe hahahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers