December 5, 2011

Pening-pening

As salam
pening pening ,pusing pusing
jgn speku bebukan , adeel lom lg nak beradik.

mlm td dak adeel bangun menyusu 5x
rasa nak fengsan mak 
nak membesar tara mana lagi ko nak?
kalau b/feed faham la kot sbb depa nyot nyot sikit²
ni tiap kali nyusu 6oz ,tu pun x shukup amuk² tp mummy malas layan
tepuk² tertidur la dia tp lepas 2jam amuk² lagi nak susu
errrkkkkk !

sudahnya omak ehhh pening lalat dr pagi
malam ni sila tido ngan apak ko plak ye nak.

4 komen uolls ::

aTy _faRed~ said...

wahh...5 kali..!!! kompem ngantuk sekarang ni kan.. hurrmm...macam tu lar gak nyer saye nanti biler dah ade baby kecik..tu orang selalu cakap..tak cukup tidor ek..

Jiejah @ Iza said...

aty
get ready ajek la yer .. selagi anak² lom sampai umur 1thn ,rasanya x de istilah tido nyenyak hehehe

Mama2Q said...

nasib baik qaid dari kecik tak bgn byk kali, paling byk pun 3 kali...itupun mama dia sumbat nenen sambil tertido.., malas bgn wat susu....hahaha....

Jiejah @ Iza said...

mama qaid
huhuhu sebelum selalunya 1-2kali jek bgn menyusu tp masuk je umur 10bln hamboiiiii demand tul .. 4-5-6 kali ..adoiiiiii fengsan mummy .

bf senang laaa,hulur tek ajek ekekeke

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers