December 22, 2011

Gift tomey tomey - TQ FidaGhazi

As Salam.

Hoyehhhhh ..nak tayang gift yg kita dapat . korang ada? hahaha
nak kata masuk contest x la jugak tp nawaitu saya mmg saja-saja teka kat blog Fida
sekali menang ko ..uuppppssss hepiiiii.
Semalam dpt parcel ..tanjat  gegirl bila buka.
siyessss semua bende yg saya suka dan saya galak kumpul , beli & simpan  hahaha
sbb nya sayang nak guna ..comey comey belaka.
TQ Fida ..suka sgt sgt sgt . luv it !
ada apa ekkkk ?
Apron + towel lap sudu garfu + sarung tgn doraemon + lapik kuali panas
kalerpul kekdahnya .
korang terjah la blog Fida
saya suka baca sbb sangat santai dan kadang² bikin urat perut saya keras
saya pun x pasti mcmmana leh sampai sana ..ehhh dah tentu berkat rajin BW kan?

TQ again Fida
 

4 komen uolls ::

eyndayusoff said...

Kalerful :-)

Fida Ghazi said...

hahahahahah.. malu la saya...
boleh ke bg orang adiah gini?
tapi masa tgh pening pikir adiah ape nak bagi..tepandangkan towel tu.. comelnya... terusss..konsep adiah adalah "mari rajin ke dapur".. boleh??

Jiejah @ Iza said...

eynda
yup kalerpul ekekekke ..i like .

Jiejah @ Iza said...

fida
cantk molek dah sbb saya mmg suka barang² tuk dapur walaupun bkn rajin sgt turun dapur hahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers