December 2, 2011

Menu Asbol

As salam
cepat betul masa berlalu , dah sampai sweet december ..december to remember.
ok ,mengarut.

*
jgn pulak korang baca tajuk pestu ingat mmg ada menu nama asbol yer .
asbol tu ASal BOLeh  hahaha
*
ikan merah kari kel**g tp tuk lebih sopan kita panggil kari india
me buat cair² sbb incik daddy kan suka kuah²
kalau pekat dia komplen nanti cepat dpt sakit tekak
elehhhh dia yg mkn x henggat salahkan kari org ;-P
 ini lg caca marba
isi ayam + sayur²an masak kicap lada hitam
senang sekali harung
leh x bg alasan anak kecik?
sejak ada anak kecik ni , me masak lauk yg kalau bleh sesimple yg boleh
kene masak laju² sebelum anak balik nursery , mana leh masak hebat²
haibat² leh la .. serah to me .
menu makin malas - bihun goreng hehehe
terbyk plak masak , ambik 3keping bihun (dlm peket selalu ada 4 keping kan)
bila dah siap ..errrkkkk byknya , saper nak mkn ni ?
saya plak ada order ayam percik 1/2ekor , konon x nak mkn bihun la
sudahnya saya ratah ayam seketul share ngan adam
bihun ni kompom berbaki .. susah apa , simpan wat bekpes esok hari nya hehehe 
sekian

6 komen uolls ::

Aien said...

Salam perkenalan..saya suka celoteh awak jiejah...keep on writing ya..!

~Aien~

Jiejah @ Iza said...

uhukksss tersedak jap hehehe
thanks aien rajin baca ..rajin² la singgah walaupun tuan tanah kedaung ni bkn rajin sgt apdet huhuhu

elise said...

tertanya juga menu asbol tu apa...terjawab sudehhhhh...hahahaha

Jiejah @ Iza said...

ahahahha lis .. nasib baik x minta resepi yer ;-))

aTy _faRed~ said...

menu besh ar..sedap n nampak menarik.. tak de ar asbol nyer menu..kalau saye masak baru ley panggil asbol.. heheh

Jiejah @ Iza said...

aty
x de menariknya ..asbol sungguh tu ekeke

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers