June 8, 2011

Macam macam hal

Salam.
Lama x apdet ..errrkkk seminggu ehhh ?? ye la ,mcm² hal ado .
last week minggu caca marba kot , adam x sihat ..then kene cuti .
pastu kakak² saya ada dtg rumah , so agak membizi dan tiba² hilang daya
upaya nak apdet hahaha . diorg singgah rumah sbb cadang nak bawa adam bermandi manda kat hot spring sg klah - sungkai . tp mmg x ada rezeki adam kot ,demam dia on off ..x berani saya nak lepaskan dia ikut ,, kesian mmg kesian tp saya lebih pentingkan keshatan dia . INsyaallah lain kali kalau abg adam sihat kita leh aje gi jenjalan ;-)

Then hari jumaat sampai selasa kakak saya n anak dara dia ada lepak kat rumah saya .seronok saya sbb ada bibik hahahaha kakak saya masak terbaekkk ooo ,sudahnya semalam ada opismate tegur sbb semakin berisi ..terusmaksentapnak !!!!

Errrkkk tiba² blurrrr nak taip apa.
till then .. daaaaa.

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers