October 22, 2010

Sambal telor or telor sambal ?

Semalam saya memekak mekak kat fesbuk kata nak masak sambal telor
wahhhhhh mcm la nak buat rendang bagai kan ?
tp paham² saje la tekak mak yong ni
kadang tu nak mkn mende yg x tercapai di akal ekekek
nasib baik saya nak sambal telor ayam , kalau telor unta ??
ya habibi ya maulana - mana incik tan mai pigi carik maaa ..
-
-
so balik kerja gigih la saya menunaikan permintaan anak tekak
lunch tu pulak say x mkn kan , mkn biskut jekkk
harus la napsu serakah nak mkn membuak² .
-
-
korang suka sambal telor yg mcmmana?
begini?
or begini ?
dua-dua gmbr credit tu pak google
credit gak pada kak hanieliza & tuan empunya teratak impian :-))
-
-
-
saya lebih suka versi yg pertama
tp kalau ada yg kedua tu pun saya balun gak .
korek² peti sejuk sudah kekontangan sayur-sayuran
so saya goreng bendi belacan jek
gambar ?? lupe nak snap maaaa
mak yong sudah kelaparan kekdah nya huhuhu



3 komen uolls ::

Uruchimaru @ kf said...

yg pasti ade sambal!

hihi..hambe sgt gemari sambal tempe..

sekian terima kasih =)

Marina Monroe said...

Salam Jiejah, amboi sedap nya sambal telur..auntie's favourite tuh..cuba lah masak sendiri dan snap photo..
he he he

Jiejah @ Iza said...

uruchimaru
hehehehe yg penting sambal yer ???


untie marina
dah siap masak tp sbb lapar sgt terus termakan tanpa ambil gmbr hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers