October 20, 2010

Mode : Pagi yang hangit

Salam pagi rabu.
malas nak citer panjang , tgk saja gmbr
tgk deretan keta ok ,jgn tgk cermin keta saya yg berkapuk tu egegege
salahkan incik tan sbb dia dah malas cuci kereta saya
nak harap saya mmg la kemalasan berganda
i x suka main air ekekeke.
*
*
kejadian : pagi tadi +-8am
tmpt : depan rumah (puncak perdana - kg subang - shah alam)
punca : kemalangan berangkai
*
*
kelewatan sampai ke tempat kerja ada lah 2jam agagagag

4 komen uolls ::

SyaNa said...

adoii meredah jem ko ye
aku ari ni jem manje2 jek

sayangsayangibu said...

macam jauh je
tp sebenarnya sangatlah dekat...;p

Jiejah @ Iza said...

syana
tu lerrrr ,berapi jekk pepagi.'nasib baik dah bekpes b4 g kerje eekke

Jiejah @ Iza said...

k.eja
tu ler kak , padahal 15-20 patut dah leh sampai ..hari ni dekat 2jam oooo hahahaha nangis .

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers