May 25, 2009

Saya dah sihat TaPi dot dot dot

Alhamdulillah , aku dah sihat tp doktor suh kuarantin diri sendiri duk rumah
selama 3 hr ..
nan ado aku dok rumah , merayap gakkkk dlm x sihat tuh .
bkn apa , khamis tu masa g klinik panas 39++
eeeiiiiiiiiiiiiiiiii seram sejuk aku tawwww .
sekarang bkn influenza A jekkk yg ado , BCDEFGHIJKL pun ado wakakaka.

Kebetulan hari khamis tu dapat surat dr developer suh buat bayaran dep api+air ,
pastu nak kene buat app tuk buat inspection rumah ..
dah tu jumaat pagi tu rasa badan dah segar , tp doktor x bg g keje
harus la cargassssss settle kan apa yg patut .

adam plak tgk mummy dia x keje , dia pun mula arrrr buat² demam :P
'adam , selesema gak cam mami'
cehhhhhhhhhhhhhhh auta nomot satu ini budak!!!.

tp walaupun aku x demam , mulut + lidah aku adalah demam.
ulser memenuhi segenap ruang , korang bygkan laaa camner sengsaranya aku huhu.
mknan semua x leh masuk padahal perut lapar separuh mati.
mkn bubur pun sambil leleh airmata :((

selesai semua urusan , gi pos opis lak bayar bill .
lokong x sempat settle bil² semua ..bz kekdah nyaaaaa.
nasib baik tinggalkan duit siap² , kalau x haremmmm aku nak bayar ..
bini antu katakannnn .

pastu adam kata lapar plak , padahal sebelum keluar dia dah balun bubur aku
semangkuk ..
aku mmg la laparrr tahap cipanzi .
singgah rest fruity ..
order set nasik goreng special + fries .
semua adam yg balun ,
aku makan apo ?
aku mkn timun + tomato + air ... huwaaaaaaaaaaa laparrrrrrrrrrrrrrr.
adam tgh ralit kebek² sticker + puzzle yg telah beliau pawww dr mami yg x berdaya :P
cisssss cake . aku rasa sket jekkk . adam yg balun.

nasik goreng pun adam yg balun.
eksyennn ngan fries + ice lemon tea.
esoknya dia selsema wakakakkaa ..nak sgt kannn ??
hambikkkk ko ~
ini plak bubur tuk org sakit .
tp x kan nak mkn kosong ajek kannn ?
aku gorengkan tenggiri masin + bawang + cilipadi
perggghhhhhhhhh meleleh ayaq mata mkn ..
pastu siram la ngan sup daging .
ini aku kirim ngan lokong , suh tapau kat depan opis dia. mmg superb!
ini jekkkk org sakit larat masak .
meat ball sweet & sour ..
sedap kot sbb lokong x pandang kiri kanan.
aku x rasa pun sbb kompom pedas .






sekian ..terima kaseyyyyyyyyyyyyyyy:D




4 komen uolls ::

ai said...

Ayoyo..!! mmg aku leh rasa keseksaan kau tu sbb minggu lps aku pon kene kuarantin ngan anak2 aku yg bervirus tu..huhuhu..sama lak ngan kau kan? mulut penoh ngan ulser..

semoga kau cepat2 sembuh k..(lauk org sakit kau tu nampak sedap wei.. ;P)

JiEjAh_DeEn said...

ai
huhuhu sian kan aku ?
tu laaa , dan² aku tingat opet.
aku yg tuo ni pun mcm nak nanges time minum air , apalagi budak tecit huhuhu

eddie dewanaga said...

dah ok la tu...
cuma gua confuse, semua food yg lu order, adam abiskan...?

seriously... really???

hahaha... Oops!
jgn marah beb.

JiEjAh_DeEn said...

eddie
adam balun semua tp x abes pun.
pembaziran tul ekekeke.
yg abes betui fries + air.

percayalahhhhhhhhhhh dak kenit tu kuat mkn !!!

like father like son :P

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers