May 21, 2009

Entry tak sihat

yerrrr , saya x sihat .
saya sakit badan
saya sakit lidah
saya sakit kepala
saya ngantuk sbb mlm tadi saya x bleh tido
TAPI saya x bleh MC ..
ada kekejaman disitu .

saya baru lepas mkn ubat 2 bijik
saya harap ubat itu cepat meresap
saya harap ubat itu boleh membuatkan saya bertahan sampai pukul 5nanti.
saya harap boss ada batalkan meeting hari ini
dengan itu saya bleh blah balik rumah :P




7 komen uolls ::

ArPeGGiOS said...

saya harap awak cepat sembuh
supaya meriah lagi dengan entry makan2

cokolat said...

ala siannya.. tak sehat kena jugak mengadap keje.
aku minggu lepas dah kena... musimlah skrg.
jangan lupa makan ubat okay!

JiEjAh_DeEn said...

TQ korangs ..feel better sekarang :D

eddie dewanaga said...

kesian dia...

banyak2 minum air Jah, the weather, the temp. is goin' up and down, ambik MC je besok...

SyaNa said...

semoga ko cepat sehat ye..

JiEjAh_DeEn said...

Eddie / Syana
TQ bebeh .
tgh pulun air masak ni .

Redbloodsnow said...

same ler kte kak jie.x sehat :( harap kte cepat sembuh kan

hehe :) aminnnn ;)

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers