December 6, 2010

Jiwa Kacau / libang libu / resah gelisah ???

Semua nya bersatu dlm diri .
mengharapkan yg terbaik untuk bebi & diri sendiri .
x byk yg boleh diberitahu
maybe perut akan di belah² on 02/02/11
doakan yg baik² saja yer .
*
*
berat bebi = 1.2kg (sihat segar bugar)
berat mummy = naik 1++kg (total x leh shakap takut pecah screen)
mummy dah dpt 1st injection
kene c-up every 2weeks

9 komen uolls ::

♥ KELUARGA 17 ♥ said...

Tena doa kan yang terbaik utk akak & bebi...semoga semuanya selamat.... Insya Allah...

erkk...kalau 03/02/11...boleh share besday ngan kak tasha..nanti boleh tiup kek sesama...hehehehhehee.....

noraini azhari said...

jangan takot2 tau,. nak cepat baek kan..

PuteriKureKure said...

oh? kenapa nak kena belah? ada prob eh?

apapon, kita doakan yang terbaik. dah tau tarikh laaagi senang nak prepare apa patot kan?

ME said...

InsyaAllah me doakan semuanya selamat

Tika said...

insyaAllah semua selamat. Ok jer walau c-sec pun.. janji ko tawakal, yakin dan ingat semuanya Allah Maha Berkuasa...

eimma said...

semoga semua nya berjalan ngan lancar kak jiejah..lama x komen kat blog kak jiejah...baru perasan kak jiejah duk alam budiman..dekat la ngan saya n kak mieza..hehe

Jiejah @ Iza said...

thank semua ..moga² semuanya berjalan lancar . Amin .

Hanim Najib said...

hi jiejah..lama x sembang kan..smoga semuanya sts dipermudahkan olehNya dan smoga jiejah sekeluarga sts dalam limdungan dan limpahan kasih sayangNya..jiejah jgn byk pk & ssh hati sgt eh..nak2 tgh ngandung nih..insyaalllah..pasti ada yg terbaik yg Dia sedang rancangkan..

Jiejah @ Iza said...

anim
TQ .. tu sbb x nak fikir sangat.
kalau itu yg dah ditentukan , kita ikut je :-D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers