December 8, 2010

Hari minggu kami

Salam.
Sekarang entry semua kontot².
bukan x ada xtvt , bykkkk tp x larat nak update gitu
pluss suka peram kamera lam beg
x larat dah kot nak snappy² sbb dah berat bawa perut
alasannn hihihi .
*
Last weekend saya ikut incik tan pergi kenduri
benarnya saya ni malasssss byk tp dah berkali² dia sebut,ikut juga laaa.
pergi pun dah lambat ,dlm 2++
tp fud banyakkkkkkk + lazatttttt , cuma saya kureng selera
mintak incik tan ambikkan cendol jeee
yerrrr cendol kawan² hahahha panas tu masa sy pergi.
cenderahati .. dapat sorang satu ngan incik tan
mewah tu org sekarang yer ??
mcm² ado dlm beg tu , hat sulam² tu adalah sarung tisu
hat incik tan punya siap ada neck tie ekekeke
lupa lakkkk , kenduri adalah dlm area AB jugak
belakang surau jekkk tp jiran x kenal - bulih?
mmg saya x kenal la tp incik tan kenal
geng² surau dia kot ;-)
incik adam posing masa balik
tunggi dedi punya la lama gara² dia ada hal dgn ustaz dia
cehhhhhhhhh rasa mcm nak balik jln kaki jekk
siyes lama , dlm 20minit kot jd tugu peringatan dekat kereta
dah la kunci kereta dia pegang - cissss lagik !!!
model x berbayar ;-P



6 komen uolls ::

hajarus said...

encemnyer model niii...

Hanim Najib said...

hehehe..sempat jgk laa model berposing eh..hehe..
jiejah..aritu kita ada terserempak laa kt tafik lite puncak perdana..masing2 dlm kete..my najib yg perasan incik tan sbb incik tan kn org kuat surau...hehehe..dina pn perasan adam..

Jiejah @ Iza said...

hajar
ahahha model free , leh la suruh posing selalu ekeke

Jiejah @ Iza said...

anim
laaa ye ke ?
apesal x men hon hon kekekeke
tp saya jumpa anim punya flyer kat rest sukamari , jenuh telek ..rasa mcm kenal hihihi

Hanim Najib said...

hahahahaaa..itu kelija incik najib laa tuh yg design sdr n ngorat2 macik sukamari utk letak kt situ..sebaik laa muka kicik2 je..kalo x nk g mkn situ pn segan..kekeke..

Jiejah @ Iza said...

anim
tu ler , jenuh telek.
incik tan sampai buntang² mata tgk incik najib .. dia kata x perasan la sbb gmbr kecik sgt hihihi

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers