December 24, 2010

Cerita sekali harung tanpa gambar

Salam jumaat .
*
Saya ber MC 2hr kerana kedemaman.
betul² demam
kalau setakat selsema je saya mmg redah gi kerja
sayakan x suka cuti ekekeke
saya demam + selsema + batuk +sakit tekak = pakej.
*
Rabu
ada ada check-up 10.45
tp badan saya dah start lemah gemalai
nak bgn tidur pun x larat , rasa mcm nak suruh incik tan dukung jek turun bawah ..kemelampauan sungguh kan ?
adam pulak bila tgk mami dedi x bersiap pergi kerja seperti biasa
lajuuuuu je mulut dia kata hari ni cuti !
cehhhhhh x senang betul mami dedi nak deting
dan kebetulan adam pun nmpk mcm x sihat
mmg x sampai hati nak hantar taska .
8.30 dah keluar rumah sbb incik tan dah kelaparan .
9++ dah siap makan , x kan nak pergi spital dah kan ??
apa kessss nak tunggu lama , so saya cadangkan kami pergi tinjau² skolah tuk adam 2012.
(nanti saya citer)
sampai demc 10.30 , terus buat urine test
tunggu dlm 15-20minit dah dpt jumpa doktor
sukaaaaaa cara gini , dulu kene dtg awal pestu ambik no
x shukerrrr sbb 1st come 1st serve - terkocoh² semua kan.
sekarang dia bg time app senang sket nak arrange masa.
sampai turn saya bla bla bla siapppppp
berat naik 1kg ++ (7kg++ sepanjang peknen 8bln)
berat bebi 1.8kg
yg lain² semua ok .
date c-zer = 2/2/11 @ 8am
mudah²an saya sihat masa tu & tiada aral yg melintang
doa-doakan saya yer .
*
*
*
cerita 2
skolah adam .
kami dah berjaya survey skolah yg berkedudukan amat strategik bg kami.
Sek 13 - integrasi as-syakirin .
so , ini adalah skolah pilihan kedua andaikata adam gagal dlm ujian di skolah integrasi sek 19.
tmpt dekat dgn opis saya dan seperlaluan dgn tmpt kerja incik tan.
kiranya pagi dedi hantar , balik mami ambik.
cantekkkk la tu , lagi pulak kalau ada apa-apa hal senang saya nak terjah.
mudah-mudahan semuanya di permudahkan.
Amin.
*
*
*
Cerita 3
semalam mc dah saya mentidurkan diri di rumah sendirian
pagi² incik tan dah belikan saya mknan , bekpes + lunch
so lepas bekpes saya mkn ubat the tido
tp sebelum tu saya siap²kan adam dulu
dia ada misi tgk wayang dengan dedi dia
bagus juga sbb kalau ada org kat rumah saya mmg x bleh tidu
maka kerja saya smlm adalah mkn tido sampai pukul 5ptg
elok jek diorg balik saya pun rasa segar sedikit
rest enuff agaknya
tp dlm pada rest pun hp asyik berdering ,sapa lagi -boss saya laaaa
sakit pun mau tya hal keje jugak - butut² tadak hati punya olang ;-P
So Alhamdulillah pagi ni saya agak cergas sedikit walaupun terasa masih di awang-awangan akibat ubat-ubatan agaknya .
tp totapppp pagi td licin mkn sekeping roti canai + teh tarik
dan lunch tadi nasi ayam + soya suam
wahhhhhh bravo bravo eekekke
*
errkkkk itu jek laporan saya
selamat bercuti²an
ehhhh lupa pulak
TAHNIAH pada anak buah saya AFIF yg mendapat 7A semala dlm PMR.
kopak lagi dompet mak su kamu ni hihihi

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers