March 8, 2010

Sabtu yg santai :-))

Saturday lepas saya outing wif one of my KMC friend,
sama² bawa anak bujang
x kemana pun , just pusing² shah alam
kebetulan pulak saya rasa dah lama x bawa adam keluar
since kebizian ni kononnya hehehe
-
bekpes + lunch
(gmbr semua ehsan linda)
kelupaan bawa kamera hehehe
nak snap mknan lain terus bateri kiok - niceeeeeeee.
Lepas makan bawak bebudak lepak MPH
adam kalau kat sini 3jam pun dia tahan
sama gak ngan mummy dia hahaha
sibuk dia dok kebek² semua buku
siap meniarap membaca :-D
lepas tu kekedai VCD plak
nasib baik x jumpa cd yg dia nak tu
kalau x rabak poket mummy :-P
abg hakim dia tu rajin layannnn adam
LEpas penat jaln² kat SACC , kami balik
tp sebelum tu singgah tesco extra plak
adam reques nak 'merempit'
see ~ anak sapaaaaaaaaaa la tuh ???
kaki pun lom sampai

Setengah hari jek outing.
petang tu ada plak jemputan besday party kat rumah depan
layan jek
tp tu la , tahap kemalasan ambik gmbr menjadik²
tu sbb sekarang kuranggggg entry hehehe

4 komen uolls ::

hajarus said...

alahai sedapnyer chicken chop tu kak...

baru je pas makan 2 malam lepas kat perda tp xberape sedap... huhuhu...

Jiejah @ Iza said...

hajar sedapppp tp size ayam makin mengecil hehehe
akak suka b/pepper sos yummy!!!

SyaNa said...

amboi adam merempit
hahaha kaki tak smp gigih gak tu

Jiejah @ Iza said...

syana
hahahaha mmg gigih budak tu , letih melayan dia merempit ..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers