March 5, 2010

Memang agak melampau

Salam alls ..
ehhhh ada lagi ker org baca ini belog ?
dah bersarang spiderman hehehe
mmg agak melampau kan ??
ye laaa , aura rajin saya dah MIA
ntah kemana dia pergi
sekarang saya rajin lepak fesbuk hahaha
x la rajin sgt tp rajin sket dr dulu ;-P
-
-
Saya bkn la melampau sgt tau
yg lebih melampau ialah Giant
korang ada x kumpul setem² giant mcm yg saya buat ??
gigih saya menggumpul setem demi mendapatkan
fry pan 28cm yg berharga ratusan ringgit itu
tapi setelah saya berjaya kumpul 130setem (fuyyooooo)
dan dgn penuh perasaan kembang kempisnya saya pun pergi meredeem
tp giant mmg kurang ajauuuuu
bleh plak abes stok masa saya pergi tu
saya pergi 28/2 - last day tuk collect setem
masa tu ramai giler org nak redeem gak mcm saya
muka masing² berseri² mcm pengantin baru (ok ..itu tipu)
-
tp bila pergi jek stok yilek
saya ok lagi kalau suruh datang next day or next week
tp ada ke patut suruh dtg lagi 2bulan ??
ko nak mammmmmmfusss ??
ko buat promosi tp ko x de stok tuk di redeem??
banggang kahh ??
lempang ngan kaki nak ??
ehhhh emo tau saya masa tu tp muka kontrol bertenang
kang malu lak incik faiz ada isteri buruk perangai hehehe
-
dgn muka sedih bak putus chenta
pergilah saya ini form tuk redeem yg ntah betul akan dapat ker tidak lagi 2bln
bedebussss sungguh giant itu
jahat mcm giant lam doraemon !
ini lah setem yg buat hati saya terluka . ;-((

8 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

my mom ask her menantu untuk beli periuk italian tu bila 2 stamps katalog dia dah penuh...

dapat satu je, yang satu lagi dia nak frying pan tu dah takde stok, diorang pun kata tunggu stock dan ambil henfon no.

Izza - Jiejah said...

eddie
hahahahah mmg kegilaan pompuan la periuk belanga ni ..tp giant tu mmg nak kene baling ngan periuk huhuhu

Siti said...

lor..siannya....
tapi mmg melampau la kena tunggu sampai 2 bulan tu..sabor jer la.

strawberi said...

lor jiejah..aku awal2 lg gi redeem ri tu..tp benda yg aku nak takde..so..gigih gi giant lain..dorg mmg ckp..takkan tambah stok...redeem mana ade je...sayangnya setem tuh..
aku dpt kuali plg kecik n sederhana

Izza - Jiejah said...

siti
mmg melampau ..rasa nak gi bakar jek giant mlm tu hahahah


strawberi
tu lerrr , kalau x de size leh trima lagik ..ambik je mana yg ado tp langsung x de stok , apekeheiii.
tarik redeem 11/3 baru habis huhuhu

strawberi said...

ooo..ar la..leh redeem lg..better pi giant tmpt lain...kat bukit antarabangsa melambak ade weiii...kat kinrara pun ade..cepaaat sblm terlmbt

A.I said...

Bukan kau sorang je kene jah. kawan aku pon kene gak. saje je sowang buat kowang gigih mengumpul.

Unknown said...

ehhh...ingatkan kak jah udah redeem itu ari masa akak tunjukkan kat lis tu...belum rupenya erh...sabo ye kak...harap2 cepatt la depa amik setok piyok utk akak

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers