March 25, 2010

Makan² time weekend

Jalan² hari ahad :-))
Hajat sebenar nak jumpa dak elise sbb nak hantar karipap
sambil² tu carik mkn sekali lorrrr
i kan femalasssss sekarang ;-P
-
cubaan mengambil gmbr berduet
alamak separa - cam x sudi jek kamera ni ngan saya huhuhu
cubaan kedua ..hehehehe berjaya
see adam yg besar panjang still sesekali menyelit duk depan
senat perut mummy tawwww..
Lepas jumpa elise , kami cari makan
sungguh lupa nama kedai ini
tp dekat tangga tesco yg naik ke atas tu
makanan ada lah sedap ditekak kami
incik tan dah kenyang so order pau ajek
sebijik dah kene ngap hehehe
x agak² nak order
ini adam yg gedik² nak-lapar katanya
share ler ngan mummy sbb mummy pun lapar
setappppppppppppp!
air asam juice - terbaikkkkk !!

sekian - tetiba ;-P

6 komen uolls ::

dilaOHdila said...

sodapey jah....kek mano kodai ni jah

sayangsayangibu said...

ni kalau ika ngan ayong jumpa pun dah x ingat kot si bb adam yg kecip dulu....huhuhuh....

eddie dewanaga said...

eh, Adam rupanya anggota squad Ben 10 ye... nanti kim salam Gwen ye Adam...


gua dah 3 hari mengidam Yong Tau Fu, supnya dan sos cilinya, buah ati asyik nak makan roti canai... baik la dia bercinta dgn bangla kann..??

Jiejah @ Iza said...

dilla
tesco shah alam jek , kat tepi tangga nak naik tesco tuh hehehehe sodappppp !!!!

Jiejah @ Iza said...

eja
bebi adam yg dah x de bau bebi hehehehe

Jiejah @ Iza said...

eddie
hahahahahha siotttt jek ..kot buah hati lu dah kene mandremm ngan mat bangla miahahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers