June 8, 2012

Wedding our Diva friends

As Salam

Cuti sekolah mmg biasa lah musim org kawen kan ?
menderu-deru jemputan , mana yg sempat kita hadirlah .. yg x sempat kita berkirim salam je.

2/6/12 wedding our frend Linot @ Haslina ♥ Izwan
kat Cheras sinun.

peluang ni la yg kami tunggu tuk berkumpul sesama dan berhuha huha melebihi pegantin
mahap lah yer pengantin ekekeke

*
sekeping tuk tatapan korang
mommy yg menggemuk dgn jayanya , diet berbulan² turun 4kg jek
sentap mak  hahaha.
adeel muka malas layan mommy , sebabnya dia dlm cobaan melepaskan diri
biasa la dia nak tawaf dewan
 nmpk x pentawaf sedang gigih tawaf dan emaknya sibuk ngekor
giler x ngekor , kang ada plak dia lepak dlm kawah masakan hehehe
errkkk baju menggelembung kat perut  yer , bkn mommy mengandung haha
 us with pengantin
 lagi
 dan lagi
hahahaha
 ni baru pengantin
Selamat pengantin Linot ♥ Izwan
moga korang berbahagia hingga ke hujung nyawa

baby satuuuuuuuuuuuuuuuu !!!

4 komen uolls ::

el said...

smlah anak2 aku pun x reti nak dok diam selagi x tawaf selagi tu lah mengekor je blkg deme ni..tp heran jugak anak2 org lain elok je duduk..anak kita masyallah...hahahahah sabo je lah

Jiejah @ Iza said...

el
tu ler pasal . aku ni baru je lega sbb abg dia dah ok sket , ni adik dia plak ganti hahaha mmg x senang nak mkn wehhh ..sabar je la .

Zie Madini said...

lawa seyy kaler tema dorg kan. sejuk mata tgk. biru laut...hehe

Jiejah @ Iza said...

zie
yer lawoooo , pelamin lagi lawo. hitam putih ..fuhhhhh .

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers