June 7, 2012

Makan Makan Makan lagi dan lagi

As Salam.
bertabah lah yer , gmbar mknan caca marba
kita belasah buh dlm satu entry sbb mommy kan "rajin"

yg mommy masak sokmo x cukup bahan tau
sbbnya skrg malas masak *dulupun malas*
so kalau beli bahan pun sikit² jek , makan tuk masakan kedua tiga redha ajek la x cukup sifat ngeeeeeeeeeeeeee
*
*
pasta creamy tuk bebudak , kene repeat buat sbb adam mkn  henti² ahahha sedap sgt la tu 
kan kan kan ?

*
mee goreng x cukup sifat
terima kasih.

 *
nasi ayam pun x berapa cukup sifat
kira trendmark la kan x cukup sifat tu hahaha


pasta sup
masa ni tekak teringin mkn sup-sup sbb tgh demam


*
belen pasta sup kita transform jadi makaroni goreng hakkkhakkk
siap ada taugeh , pernah jumpa western bun taugeh??
perintis la kan *ke penjahanam*


*
mkn kedai plak
layan adam pekena roti telor , his pebret all d'time.
pagi petang siang malam pun dia sanggup mkn roti telor
rasanya mommy kene belajar buat sendiri laa  muahaha



*
nasi lemak udang in d'house
x de maknanya masak .. mkn kedai .



*
@ fishbone restaurant
adam mcm biasa mkn ringan² sbb tu dia ringan 


mommy ?
sure hat berat² sbb tu mommy beratttttttttttttttttttttttttttt !!!
barli lemon + nasi goreng seafood


*
ini hat bekpes pagi tadi @ Qaseh Bistro

*
macaroni cheese  sendiri bikin

sekian
ok.bai.

6 komen uolls ::

kasihibu said...

UIKSS..GHAJIN BETUI MOMMY NIH...

el said...

nyum2...semua sedap2 penuh berlemak...hat tu paling x menahan..tanpa lemak2 sapelah kita kan jie..heheheheh lemak tu lah yg sodap pun...lemak pun lemak lah janji perotkonyang sukaati

Jiejah @ Iza said...

kak eja
x de rajinnya kak ..tu menu bnk hari² masak . skrg hari-hari TAK masak muehehehe

Jiejah @ Iza said...

el
ye betul ..siapalah kita tanpa lemak kahkahkah

Mixed-family in da house.... said...

Salam Jiejah,

Tak ksiahlah cukup bahan ker, x cukup bahan ker, pioneer ker, yg penting perut semua rakyat jelata kenyang...kan kan kan?

**** saya pon selalu jer ada edisi tak cukup bahan...hhehehe

Jiejah @ Iza said...

dini
kannnnn ? x kuasa nak ngulang pergi kedai ,so campak² je apa yg ada ..janji boleh dimakan hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers