August 10, 2010

Ramadhan Penuh Makna ..

Sana sini org wish ttg Ramadhan.
So , saya pun gigih menggoogle gmbr gak tuk tepek kat sini.
-
♫♫ Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna
agar dapat ku lalui dengan sempurna ... ♫♫
-
saya sukaaaaa sgt lagu tu , terngiang² di telinga ..syahdu meresap ke jiwa.
-
harapan saya .. agar saya mampu berpuasa seadaanya
dgn keadaan yg mabuk mcm ni , saya berdoa kalau ada lopong pun biar lah sikit saja
ini dugaan untuk saya kan ?
apapun islam x pernah menyusahkan ummat nya
kalau x mampu & memudharatkan diri , saya x puasa lah
-
incik tan pulak sangat sangat sangat excited sbb thn ni thn pertama dia terlibat sepenuhnya dgn xtvt surau kan ..nama pun abe bilal , harus lah kat sana selalu
awal² lg dia dah pesan kat saya yg saya kene berbuka sendiri
dia pulak lepas maghrib baru balik mkn ..
x per la , walaupun sedih saya redha ;-)
-
Adam ??
yeeeee cik adam kita tu katanya nak puasa ,
saya pun galakkan sangat lah walaupun dia cuma 5thn
belajar dulu perlahan² , dpt 1/2 day pun cukup baik.
dia pun asyik ulang tgk cd upin ipin berpuasa tu kan
rasanya dia dah cukup faham yg dia x bleh mkn minum till maghrib
apapun kita tgk dulu esok ye ;-D
mana tau " hot hot ciken shit "
hehehhe
-
-
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK
pada semua readers yg silent or yg terang benderang
sama² lah kita berusaha untuk memberikan yg terbaik pada Ramadhan kali ini
anggaplah ini Ramadhan yg terakhir buat kita .

2 komen uolls ::

hajarus said...

selamat menyambut ramadhan & selamat berpuasa akak... ;d

Jiejah @ Iza said...

hajar
selamat kembali :-D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers