August 9, 2010

Menjelang ...

Salam isnin semua :-))
gagah kan diri jugak nak apdet blog ni walaupun mood kelauttttt .
terima kasih pada yg komen² , wish² supaya saya sihat kat entry lepas² tu.
last week mmg hazab la kot bg saya , migrain seminggu tanpa henti.
x pernah rasa nya gitu , sampai saya balik kg sbb nak mengadu domba kat mak
sampai kene pergi massage kepala kat salon , punnnn x elok² jugak - nangesss !
sudahnya mak kata sabar aje la , pembawaan budak kot .
-
-
Alhamdulillah musim muntah² dah semakin berlalu ..sesekali jek dia dtg
selera juga dah boleh dibawa berbincang hehehe , tp masak still x boleh ..
bau bahan² menumis ni mmg boleh buat saya lembek seharian ..
mujur gak incik tan begitu memahami ..x lama lagi puasa , so bazar ramadhan kan ada
pilih je menu kat sana ;-P
-
-
Saya nak ucapkan salam Ramadhan pada semua ..
semoga amalan kita di bulan yg barakah ini diterima n berganda rahmatnya.
-
-
Diakhiri dgn muka tuan blog yg x semenggah ni .
fresh tau dr oven ..


1 komen uolls ::

rizawati said...

comey aje aku nengok ko jiejah...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers