August 20, 2010

Ramadhan 10 - Nasi Ayam Bermadu

Salam ramadhan ke 10.
menu berbuka semalam
-nasi ayam bermadu
akak saya yg dok ngidam sangat , saper ntah yg peknen sebenarnya ekekke.
dia dtg petang tu siap² bawak semua bahan
kat dlm peti sejuk saya tu mana ada barang basah pun
almaklumlah masih kemabukkan .



selamat menjamu mata ;-D
-
lupa lak , itu semua gmbr nasi ayam yg saya buat dulu tu
tp sama jek kekdahnya kan ?
kemalasan nak ambik gmbr sekarang ni ;-P




3 komen uolls ::

hajarus said...

menyelerakan sungguh ;d adoi cpt la buker pose.. huk3x...

eddie dewanaga said...

kepak ayam tu macam berbisik...

"Eddie, shall we...???"

Jiejah @ Iza said...

hajar
sabarrrrr ..lagi berapa jam je berbuka ekkeke



eddie
uikkkksssss pandai berkata²kah kepak itu ???

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers