November 28, 2008

Aku & Hospital

opistal kata adam kah! kah! kah!

aku x suker hospital sbb
~aku loya cium bau ubat
~aku pening bila jejak kaki kat wad
~aku gegel lutut bila terkenang wad

itu perasaan natural kot ..
aku penakut
aku peng'gayat'
aku peng'ngeri'
aku x shuker , x shuker

pertama
aku masuk wad masa umur 16 .. ehhh bukan aku yg masuk , aku visitor ok!
akak aku(k.lina) warded sbb batu karang ~ tu lerrrr , suker sgt tahan kenshing!!!
gegel² hotak aku nak masuk wad tuh .. kiranya itu pestime oooo
nak nanges pun ado ..
x tau kenapa aku pobia ngan spital nehhh .
nasib baik akak ku warded 2-3hr jek ,
aku plak sekali jek melawat .. mithali sungguh .

kedua
akak aku gak(k.mas) yg warded sbb keguguran .
masa tuh dia depress sekali ..
sekali jek aku masuk .. atutttttttttttttttt .
dasar penakut punya olang ha ha ha ha

ketiga
masa mak aku warded .. ni paling lama dok spital ,
tp yg bagusnya pobia aku kira hilang sket ngeh ngeh ngeh.
mak aku warded sbb masa balik haji kaki dia melecet .
iya laaaa , sbb dia daibetes kan .. masa kat mekah asyik dok membalun kambeng mbek mbek ..
mmg payah nak elok luka dia tuh .
sebulan lebeh dok spital ,
masa tu aku lom tawen .. so hari jumaat lepas keje terus balik kg.
bermalam kat spital jaga mak tuk mlm sabtu & ahad ..
hari lain org lain lak t/over sbb aku keje ..
sampai naik bengkak² kaki sbb tidur duduk + tido² ayam ..
huhuhuhu tp bagus gakkkkk ..berapa byk punya bagus daaa.
kiranya bila mak warded , hubungan adik beradik kitaorg bertmbh erat.
bersatu menambah mutu ekekekeke .

selepas dr mak warded tuh , aku kerap gak gi spital.
jenguk org sakit , org beranak dll .

tp ICU , bak aku kata td ..pes time lerrr.
atutttttttttttttttttt lagik .


sekian , alkisah aku & spital

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers