November 21, 2008

Aku & Abg Ngah

apa aku nak tulis ekkk ?
sebenarnya jiwaku libang libu ..
semalam dpt sms kata angah (abg ngah) aku masuk spital sg buloh .
dgr khabar masalah kat paru² .

aku ?
mmmppppp mcm x de perasaan ..
kenapa ?
sbb ada kisah disebalik 1001 kisah.

kakak² aku kata ,
aku ni emo sgt
aku kuat berdendam
aku sukar memaafkan
aku keras hati

yer ker ?

susah untuk aku mentafsir.
aku bukan adik manja nya seperti 20thn yg lalu ..
aku makin dewasa
makin memahami erti k/sayang yg mak beri ..

angah anak kesayangan mak ..
aku dengki ?
aku jeles ?
aku sakit hati ?

mmppp jawapan bushuk aku ~ iya
i hated that situation
i hated bila mak melebihkan dia dr kami semua
even aku anak bongsu yg paling layak jadi kesayangan mak n semua ..
aku tamak kasih sayang ? huhuhuhu
bukan ..
bukan begitu ..

sukarnya untuk memaafkan ..
hati ku telah di lukai
lama dulu kisahnya
7-8thn telah berlalu
tp disebabkan aku maybe terlalu emosi ,
aku sukar melupakan

ahhhhhhhhhhhhhh benci !!!!

tp esok aku kene pergi melawat gak.
takut kalau aku terlambat
aku mmg telah memaafkan TP aku sukar melupakan .

semuanya sbb aku rasa ketidakadilan membahagi k/sayang ..
kadang² aku rasa aku nak marah mak
tp x boleh sbb aku tau kenapa mak sayangkan angah lebih dr kami .
angkah terlalu baik dgn mak
seumur hidup ini aku x pernah dengar dia kata 'ahhhhh' pun pada mak.
sedangkan aku ???
huhuhuhu kuat melawan ? ~ itu dulu² time terejal
sekarang aku lebih suka memendam
aku x mo guris perasaan mak
aku simpan sendiri
simpan lama² lalu luka dan bernanah.

aku benci angah ?
tidakkkkkkkk .. dia tetap abang aku dunia akhirat .

cuma sekali hati ku luka ,
selamanya aku tetap terasa .

chau ..

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers