November 25, 2008

Mengenang apa yg aku suka ...

aku nak senaraikan apa yg aku suka selama ini

1- aku suka bila kecik² dulu baring kat riba mak masa mak baca yassin or mengaji .

2-aku suka cikgu Sabariah masa tingkatan 1 . sbb dia selalu kata aku ada bakat dlm seni hahahaha
seni ? ngeh ngeh ngeh seni merapu la tu . tp apapun aku suka sbb bertitik tolak dari situ aku suka mengarang .. buat sajak , cerpen & novel yg x siap² walaupun nak masuk seploh tahun kah kah kah .. seni sgt la tu , tp apa aku pedulik .. seni la jugakkkk.

3-aku suka masa form 3 sbb ada mamat yg suka ngan aku . boleh gitu ? hahahaha
Qushairi nama dia , mmg admire giler ngan aku sampai rela pindah skolah bila aku konon² rejek dia .. bangang tul aku masa tu . malu tp mau .
sudahnya sampai sekarang aku masih terasa bersalah sbb dia gagal dlm pelajaran sbb aku.
jgn la kene sumpahan aku neh .
dia kawen awal bila aku kata tetap x mo kawen ngan dia even masa tuh aku dah umur 17 hahahahaha .. giler apo nak kawen umur 17 . x rela nyahhhhhhhhhhhhhhhh !!!!

4-aku suka belajar form 4 & 5 sbb aku senior kat skolah tu selama 3thn.
wahhhhhhhhhhh terejal giler babun masa tuh .
asyik dok kumpul adik angkat sbb perasan glamer giler huawaaaaaaaaa malusss jek .
tp aku tetap suka sbb aku bleh belajar ngan tenang walau ada byk gak krisis ngan cikgu masa tuh .. aku suka sbb aku leh lulus SPM .

5-aku suka gak bila form lower 6 & upper 6 sbb masa lower six aku dok menggedik cari abg angkat yg x termampu aku angkat miahahahahaha gatal !
then aku suka classmate aku Yushairi , mamfussssssssss aku kalau dia terjumpa blog aku neh.
maluuuuuuuuuuuu sedekat gamaknya ..
tp aku tau dia suka kat aku tp malu² plak .. hampehhhhhhhh jek mamat neh..

6-aku suka sorang jante ni masa dah keje kat kilang .
jumpa kat pantai remis gitu .. eddie nama dia.
lama gak aku kawan on off ngan dia neh .. hampir 8thn bila at last aku ambik keputusan kawen ngan lokong .. kejikah aku ? uhuk uhuk uhuk ya ampunnnnn.

7-aku suka dapat mengajar kat skolh L bukit bintang, PJ . suka sbb kawan² kat sana baik² tp x suka sbb penat naik turun bas ..

8-aku suka dapat keje kat tempat sekarang .. pejam celik dah 13thn .

9-aku suka pada cinta pertama aku .. aku rasa cinta pertama la sbb yg terdahulu semua 'suka' jekkk ..hahahahahaha keji .
tp aku x suka bila putus cinta .. sengsara wehhhhhhhh setelah 5thn sherasi bershama .
x suka gak sbb putus nya tu disebabkan kawan baik aku .. cissss jahanam ko !!

10-aku suka bila kawen ngan lokong .. perhubungan kami smooth jekkk . kenal kejap , jumpa famili masing² then uruskan pasal kawen . tup tup aku dah jd bini org .
pada hal masa tu aku 'suka' ngan org lain .. bolih gitu ?? boleh ajekkkk kalau dah jodoh kan ?

11- aku suka sbb ada adam . buah hati pengarang jantung aku walau tidur rehat ku x pernah cukup .. aku suka sbb aku anak yg boleh aku sayangi , peluk syium , marah babab , majuk manja hahahahahah ngadosssssssssss ngan anak pun nak majuk . x shenunuh tauuu.


so far , ini yg aku teringat pasal suka.
kalau ada lagi aku apdet balik laaaaa..

chauuuu

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers