July 19, 2011

Membotak kali ke 2

Salam
ini kali ke 2 membotakkan si muntat saya ,rambut dia adalah lebat & tebal mcm rambut mummy .. so dia agak rimas ,asyik tarik² rambut plus mencakar² . ada keturunan rimau kah kamu wahai adeel ???
*
sedappppnya bintang ni hehehe
saya dah botak , dah mcm anak cina saya ni
tp mmg dedi saya cina kan hehehe
malu la mummy x de rambut ,adeel pakai napkin pun x per.
rockkkk !!!!

6 komen uolls ::

Qaseh said...

botak2 pun hencem jugak Adeel ni.

ammi said...

iye lah..rambut dia lebat sungguh..

Jiejah @ Iza said...

qaseh
ahahahha tp felik sket la muka dia sbb dah biasa tgk rmbut dia lebat.
btw nama anak kita sama adeel yer?

Jiejah @ Iza said...

ammi
tu la , lebat menggila² rambut dia hahaha

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

bebudak ni camne gaya pun tetap kiut aje ...

Jiejah @ Iza said...

rina
tp sehari dua rasa ..ehhh mcm bukan anak aku la ... hahahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers