July 6, 2010

Misi Selamatkan Palestine ??

Hari sabtu malam tu kan , ada majlis pembukaan MPP kat AB tu.
diorg rasmikan la alkisahnya .
saya sebenarnya malas + x larat nak pergi
tp adam asyik tarik² tangan saya ajak pergi
suruh pergi dgn dedi ber dua dia x nak ,nak jugak ajak saya
huhuhuhu so menggigih la saya keluar malam².
-
-
rupanya yg buat adam menggedik sgt nak pergi ialah sbb ada tayangan upin ipin world cup
cehhhhhhhhhhhhhhhh!!!
tp mummy tumpang gelak gakkk
seronok tgk ;-P
tapi sebelum tayangan upin ipin tu ada la ceramah ehhh bkn ceramah kot
salah seorg sukarelawan yg join rachel corrie bgtau pengalaman diorg
siap dgn gmbr² yg depa leh selamatkan dr pihak israel
mmg syahdu betul masa dengar tu - meleleh airmata tgk pengorbanan/perjuangan diorg
seram sejuk saat dengar diorg kene serang
saat diorg kene tembak
saat doktor tu cium para syuhadah yg terkorban
insafffffffffffffff sgt !!! ;-(
ada booth upin ipin jugak.
paling sadissssssss ialah makanan yg diorg sediakan sangat sangat sedap
huhuhuhu
saya mula² jual mahal x nak makan
incik tan pujuk² suruh makan jugak
last² saya konon x nak kecikkan hati dia ,ambik la nasi impit + kari ayam
sekali bapokkkkkkk sedapppp ,nyesal jual mahal hahaha
top-up lagi dgn teh tarik yg super duper lazat
perrrghhh lupa sebentar yg esok hari saya kene check darah tuk kesan tahap gula
-
sudahnya balik rumah dekat pukul 12mlm
ayorrrrkkkkkkk !!!
laju² saya balun 2 gelas air kosong.
Alhamdulillah paras gula saya normal 4.7 hehehe
doktor risau sbb saya ada history diabetes kan
mak saya la tu hehehe





NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers