July 22, 2010

Adik tu memang laaaa ..

Salam.
Semalam bad day kot bg saya , mmg seharian x leh masukkan mknan dlm perut
sudahnya saya paksa diri mkn twisties hahaha
ok laaa dr perut kosong sgt kan.
-
petang pulak saya paksa mkn sate secucuk.
lepas maghrib mcm biasa incik tan ada kelas kat klang
dia bawa adam sekali sbb dia risau bini dia ni stress melayan kelasakkan adam ;-P
tp lps mghrib tu saya rasa sengsara sangat
nak muntah x boleh , maka beribu² butterfly bersorak riang dlm perut saya
kepala tiba² pening ..
terus saya sms incik tan bgtau jgn pergi kelas
saya x nak pengsan sorang² kat rumah huhuh nauzubillah
bkn ngada² tau , tp mmg seksa sgt mlm td.
-
sampai jek rumah adam jerit² depan pintu
"kenapa mummy , kenapa mummy? " - cute sungguh.
saya cakap la saya x sihat - mummy sakit
the dia tya lagi
"adik buat mummy yer ? adik buat geli² sampai mummy muntah?" -saya x ajar tau.
saya angguk ajek la sbb mmg x larat .
lepas tu diapun duduk sebelah saya bebel²
"adik tu memang laaa , dia kan kecik lagi ..mmg x pandai jaga mummy
asyik geli²kan mummy . adik tu mmg mcm tu mummy ..dia kecik ! "
hahaahha cute x ?
mcm rasa nak cubit² mulut dia hehehe
apapun luv u much much much much abg adam.
walaupun selalu bikin mummy pening , tp abg adam jugak la
penawar duka lara mummy.
:-D

15 komen uolls ::

Miss Izah Mohamed said...

GET WELL SOON, SIS

Amieynna Amin said...

so sweet ur son...
nway.. take care ye sis..

hajarus said...

alahai so sweet la adam nih... anyway take care kak ;d

Jiejah @ Iza said...

izzah
TQ :-))


amieynna
tq too ;-))

Jiejah @ Iza said...

hajar
tenkiu laling :-D

sayangsayangibu said...

alahai comel si adam nih, seronok tu nak dapat adik... ;p

Jiejah @ Iza said...

k.eja
dia mmg excited ehehhe .. harap² bleh jadi abg yg baik. Aminnn.

A.I said...

ALOLOLOOOOO...

kiutnya abang adam! cerdik :)

Jiejah @ Iza said...

ai
mau bikin menantu x ? hahahaha

NoRitA said...

comey betul si adam ni ckp..hehe..ape2pun..take care kak jiejah yer=)

Jiejah @ Iza said...

ita
TQ ;-D

ammi said...

alaololololo..so cute! pandai adam bawak diri nak jadi abang!

Jiejah @ Iza said...

ammi
hehehehe harap² leh la jd abang yg baik ;-D

Tika said...

huh memang seksa kalau terasa nak muntah aka loya.. tapi tak leh muntah.. sudahnya pening, rasa nak pitam, menonggeng, nak apa pun tak nak.. apatah lagi nak fikir hal orang mahupun diri sendiri.. tak boleh fikir dah.. mental block.. nak pejam mata pun tak boleh, lagi pusing rasa.. ya Allah seksanya mabuk ini... hanya orang yang mengalami saja faham.. Apa pun sabarlah Jah.. tak lama tu..insyaAllah..

Jiejah @ Iza said...

tika
tu laaaa , x lalu dah nak kata apa.
redha ajek laaaaa huhuhu

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers