May 15, 2012

Tote baru mommy

Ahahahaha jgn otak biru okeh .
sejak ada anak kecik kembali *kembali ?*  ni , henbeg dah x relevan dgn kehidupan mommy . kecik kenit gitu mmg x mampu nak tampung segala mak nenek barang adeel .
barang mommy sendiri pun dah kembung h/beg tu okeh .
so pencarian tote bag bermula dah beberapa bulan tp sbb sayang duit *kedekut* maka mommy lenjan dulu henbeg yg mommy beli masa mengandungkan adeel dulu . mujur beg tu pun agak besar jugak.
last 2 week beg itu sedah kelihatan agak uzur *kesian*  maka missi mommy terus digerak gempur *la sgt*

errrkkkk mula nya dah beli seketul tp bila sampai rumah rasa x lawa . bolehhhh ?
ingat nak bg anak buah ajek laaaa , x pun simpan tuk hari² kecemasan .
hari ni mommy rembat seketul yg rupa bentuknya tidak jauh dr beg dibawah. *tipu*
tote mommy ada 2 tali . 1panjang , 1pendek   dan blue color .
x besar sgt dan x kecik sgt . boleh la masukkan baju adeel sepasang ,napkin sehelai & diapers 1-2ketul bersama² purse ,henpon ,kamera & beg make-up .
leh bayangkan x berapa besar.
x leh bayang pun x per , bukan dpt hadiah  eekekke

**credit pak gugel**



sekian entry tak berilmiah .
calloooo .

5 komen uolls ::

el said...

wei aku suka umah baru hang skang
nice n suwit..hehehehe syok tgk :)

hahahahah aku pya handbag besar pun penuh mcm2 barang...smpi lenjun taw handbag aku tu

nak beli pun malaih boleh gitu kan

Jiejah @ Iza said...

el
sweet ehhh ? auuuuuwwwwsss ekekeke.
tu la ,kalau ikutkan malas gak nak beli lg tp segan plak asyik usung beg bayi kulukilir kahkahkah

Mama2Q said...

saya pun tingin nak beli tote..tp badan kecik mcm tak sesuei plak...huhu

Jiejah @ Iza said...

mama2q
ehhh sesuai jek sbb ada tote yg kenit² jugak ahahha . skrg mcm trend kan ?

Intan and The Boys said...

hehe..comel je.

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers