April 13, 2012

Mommy & Tan

Sembang santai bersama Adam


Adam : Kenapa mommy x de Tan ?
Me : tak de apa ?
Adam : Tan .. alaaaa kan daddy Faiz Tan ,pastu Adam Tan dan adik Adeel Tan.
Me : ooooo sebab mommy bukan anak daddy ,mana boleh mommy letak nama daddy.
Adam : Boleh jugak , mommy letak la nama MOMMY TAN !
Me : ??????


alahai la anak ...

8 komen uolls ::

Mixed-family in da house.... said...

hhahahahha....adakah nanti saya juga akan mengalami situasi yg sebegini? hehehhehe

suterazen said...

kekeke...sabo je lah...cer jwp "I AM MISSES TAN" ada gak munyik TAN tu ok lah kot...hahaha...Takpon my name is MADAM TAN...keke..

Jiejah @ Iza said...

mommy amzar
ahaha pasti akan ada pertanyaan nanti kenapa mommy x de Khaw ? ehehe

Jiejah @ Iza said...

su
tu ler ,nak je jawap i'm Madam Tan . karang makin byk lak pertanyaan dia ekekke menantu ko ler ni ahhaa

aNa d'sKoDenG said...

ekeke...bijak..bijakkk...
mommy kena lg bijakk nak menjawab

Mama2Q said...

nanti ada lagi sorang letak seth tan (aaron aziz) plak tau

el said...

huh igtkan dok penangan cite nora elena seth tan..hahahaha..mommy tan xleh bla cleberlah dia hehehehe

Jiejah @ Iza said...

ahahaha nasib baik x buh seth tan yer? agaknya adam pun x kenal saper seth tan ekekeke

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers