January 5, 2011

Cerita anakanda saya yg suvittttt ...

Salam .
sana sini org cerita ttg anak masuk skolah kan ?
adampun skolah juga tp sbb dah 2nd year maka tidaklah mummy dia
xcited sgt .. malas nak pindah²kan dia sekolah,maka duduk lah anakanda
di Little Caliph yer ..jimat mummy sbb beli unifor sepasang jek
uniform last year ok sgt lagi ..kita recycle sebolehnya ;-))
tp yuran awal tahun mcm biasa la buat mummy terduduk
RM 933.00 huhuhuhu , mummy dedi dulu tadika free jek wakakka.
belajar rajin² yer nak .. moga jadi anak berguna .
*
*
*
kisah 2
menjelang 01.01.11 adam berhenti membotol.
bukan berhenti menyusu yer , cuma berhenti nyonyot botol jekkk
adam ngan botol mmg x leh pisah sampai kadang kita naik geram
see ..dari kecik nyonyot ko
haaaaa sampai besar , tidur pun nak feluk botol susu .
nmpk gaya mmg berazam sungguh dia nak berhenti membotol
langsung x buka mulut pasal botol menjelang je pagi tahun baru
tp kadang mlm² saya rasa nak nangis tgk dia gelisah x bleh tidur
tp saya kuatkan semangat sbb dia pun x ckp apa
saya tau dia nakkkkkkkkkkkkkk sgtttt botol tp sbb dia pegang pada janji
gigih oooooo dia . mlm td dah masuk mlm ke-4 tp dia still gelisah .
saya peluk² , belai² dia sebelum tidur tp kadang saya yg terlelap
bila tersedar saya tgk dia terkebil²
aduiiiii la anak , ikut hati mmg mummy bg jek botol tp gigi awak tu dah rosak teruk
kesian la kat gigi tu ..
bertahan yer anak ;-D
*
*
*
Kisah 3
malam² sebeblum tidur saya ajar dia pakai stokin sbb takut dia selsema
sejuk kannnnnnnnnnn tgh mlm ..
so sekarang dia sgt suvitttttttt sbb mlm² dia pakaikan saya stokin pulak
holloolololo anak saper laaaa yg suvit sgt ni , dedi pun x layan mummy mcm tu tawww.
sekali tgk dah mcm org tua gaya nya membebel
"mummy kene pakai stokin,nanti mlm² sejuk ..nanti adik sakit"
hahahahahhaaaa layannnnn.


3 komen uolls ::

PuteriKureKure said...

alolo...adam memang sweet!

haslina razali said...

alololo kecik kecik dah prihatin sejuk perut ibu dia...esok adik bebi kuar boleh tolong pakaikan stokin dan sarung tangan bebi plak hehehehehehe

hajarus said...

slmt kembali ke sek tadika abg adam...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers