December 16, 2009

XTVT hari cuti kami

Ok. cerita saya adalah marathon.
skip ajek kalau malas baca sbb tuan tanah pun sama malasnya hehehe
hari jumaat kan selangor cuti ,
bangun pagi je saya sakit tulang belakang bahagian pinggang sangat sangat
sangat sangat sakit ..x tipu punya .
saya x boleh tunduk lansung,menitik airmata dibuatnya.
tp saya gagahkan diri sbb saya ingat sakit sekejap je
pagi tu kami nak pergi bekpes kat kelana jaya
tempat pebret kami , nak mkn mee curry tersedapppp
tp baru masuk federal jalan adalah jem melampau
terus incik tan pusing balik masuk s.alam
kami makan kat belakang opis saya jek.
saya mkn bihun sup utara ..sedappppp.
lupa diet , lupa sakit hehehe adat la kan :-P
-
-
lepas makan kami hala ke kedai elektrik.
niat hati nak beli heater.
saya ni mmg x bleh mandi air sejuk
dah 4 bulan oooo menahan diri mandi sejuk²
sudah rumah kat AB ni mmg sangat sejuk pepagi
aircond x pasang saya x kisah
pakai kipas pun saya dah berselimut sampai kepala hehehe
ini incik tan & tan junior tgh kepochi
saya duduk jekkk kat kerusi mcm mem besar
sebenarnya saya x dah x tahan dengan sakit tulang belakang tu
tp malas nak bising² , mithali kan bluekkkk!!
incik tan mmg sangat² cerewet bab pilih barangan elektrik
cerewet sampai saya bleh migrain
padahal nak beli heater ajek pun
bkn nak beli peti sejuk yg berharga 4k
akhirnya beli juga satu
saya suruh beli yg murah² jek
ada satu tu dlm 300++
tp x de jet pump .
sudahnya dia beli hat 500++
mmpppp membazir bg saya tp saya senyap² jek sbb bukan duit saya hehehe

Hari sabtu saya duduk rumah seharian sbb masa tu ada sakit paling sengsara
petang jumaat tu dah pergi klinik
doktor nak injection sedasss tp saya minta tangguh.
minta mkn ubat dulu.
(saya takut kene injek tetttttttttttttttt ---)
-
-
Hari ahad plak dah janji ngan incik tan ikut dia pergi games bowling
games antara penduduk AB .
bagus gak kat tmpt sekarang , aktif .
byk lagi kegiatan yg bakal diadakan ..sukaaaaa!!!
so , sementara incik tan daftar nama
ambik baju / topi bla bla
saya ajak adam pergi bekpes dulu.
dah alang² bowling kat Ole-Ole Mall harus la saya terjah Pak Li Kopitiam kan.
buat pengubat sakit belakang , saya order cham panas + nasi lemak kari ayam
mmg sedapppppppppp sgt.



Then layan la diorg main bowling sampai pukul 1pm.


Group incik tan dapat no 8 dr 12 group hahahahaha
itupun sbb saya x main.
kalau saya main sure la dapat no 12/12 miahahaha
hamper ni bukan hadiah no 8 tau.
diorg x de hadiah , main suka² jekkkk.
hamper ni sbb cabutan bertuah.
kira bertuah juga laaaa hari tu.
kalau x dapat penat jeeeee heheheh
-
-
paling best saya ngendeng² kat incik tan nak jugak sehelai t-shirt AB
yeahhhhhhhhhh i like
leh pakai selalu kalau ada xtvt AB lagi :D
Hari isnin tu saya kerja.
belakang saya masih sakit tp saya abaikan saja
mana tau bila sampai opis sakit menjadi².
duduk 15minit dah buat pinggang saya kebas².
rasa nak mengalir airmata.
saya banyak kerja tp saya mmg x boleh tahan
terus ambik beg balik jek rumah.
singgah klinik ambik injection
kebas muntut hehehhe
-
-
selasa saya cuti/mc
adam la yg suka bukan main
'mummy , kita bangun lambat hari ni kan . x payah skolah kan?'
bolehhhhhhhhhhh???? geram jeeeee.
tgk la muka gembira dpt bekpes kat pizza
x agak² tau request nak bekpes dimana
layan ajek laaaaa even saya x minat mknan kat pizza tuh.
orderpun sikit jeeeeee
saya kurang berselera
percaya lahhhhhhhhhhhhh hehehe
adam order mashroom soup & eskrem
saya plak teh panas & big platter hahahaha
lepas makan bawa adam masuk tesco
konon nak beli barang basah dapur
tp adam lepak kat tempat buku berjam weiiiiiiii
dia ni mmg ikut saya - ulat buku
ntah berapa buku dia habis baca
jenuh saya carik akal ajak dia balik hehehehehe

sekian terima kasihhhhhhhhhhhhhhhh!!!


4 komen uolls ::

Kak Lia said...

dlm pada kuler....byk gambo ko donlod jah...bebaloi saket pinggang

Izza - Jiejah said...

MAMA
hahahahahha snap guna hp cikai jek.
kuler gak bawa kamera ekekeke

eddie dewanaga said...

kesian dia, belum okay lagi ye...
tapi order big platter... huahuahua...

Izza - Jiejah said...

eddie
errrkkk pinggang jek yg sakit , mulut x sakit miahahhaa

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers