December 7, 2009

Adam & Pertandingan Mewarna Minda Emas

Biasa la kan , kalau monday tu sure malas berganda² walaupun masa bangun tidur dah azam kaw² hehehehe. Adam pulak moody masa g skolah , sakan dok peluk saya x nak lepas .
adehhhhh la anak !!!!
-
-
Sabtu tadi bawa adam pertandingan mewarna kat tadika depan rumah . walaupun saya tau adam x suka + x pandai mewarna tp saya pujuk² jugak . yang penting saya nak develope skill comm dia .. biar senang nak bergaul ngan kawan² .
Hasil adam yg macam puting beliung tp saya puji² jek cantik since dah tau dia x minat kan ?
tp kagum juga la saya , dalam dia x minat tu gigih tau mewarna sbb nak hadiah hahahaha ;-P
Lepas mewarna ada plak sessi sembang² petang ngan cikgu . Tu adam tgh nyanyi lagu 'Solat 5 waktu ' ..
Finally , adam dapat gak no 3 . Besar gak hadiahnya . Ok la , jimat duit mummy dr beli hadiah kan hehehehe
ini la rupa hadiah yg adam dapat - khemah kata nya . suka hati la adam :-D





0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers