December 31, 2009

Saya pergi seoul korea :-))

Hehehehehe iya iya jek mcm pergi korea betul
padahal pergi Seoul Garden jek dekat IOI mall puchong.
last gadering 4 2009 - kelab isteri
riuh giler hingga memalukan keluarga 2-3tahun
mujur juga ambik table hujung sekali
so gegarannya tidakkan sampai menakutkan pengunjung lain.
heaven tul makan2,sembang2,gelak ketawa
ooowhhhhhhhh saya rindu suasana begitu
rasa mcm dah lama sgt x buat gadering dgn member kelab isteri
rasanya pertengah tahun arituh yg last sekali
-
-
saya suka kawan2 dr kelab itu
saya sayangkan mereka
mereka tempat saya merelease tension
mereka juga yg buat saya lupa diri hahaha
lupa lak kat rumah ada anak n suami ngehhhh!!!
-
-
owhhhh nasib baik saya x sesat
cehhhhhhh kira terer la jugak saya terjah ioi tu
maklumlah saya ni rasanya setahun sekalipun tidak hala sana
lepas tu saya ngan maria sama2 blurrr tang jalan
elok la tu kan maria , balik pun ntah masuk jln mana
kehkehkeh
-
-
gambar x de .
kamera buruk duk lam bonet kereta jek
nanti2 la saya letak gmbr
minta belas ehsan dr kamera kawan2
-
-
Anyway,
Selamat Tahun baru.
disaat saya buat entry ini,jam sudah pukul 9mlm
so ,lagi 3jam jek c/down to year 2010
saya mengharapkan kehidupan yg lebih baik ditahun depan
moga saya jadi mummy yg lebih baik
moga saya jadi isteri yg melengkapi suami
moga saya jd pekerja yg dedikasi walaupun rajin blogging ;-P
moga saya jadi anak yg menyenangkan
moga saya jadi adik yg baik
moga saya jadi mak su yg sporting.
salam.
daaaaaaaaaaaa :-D

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers