March 7, 2012

Bihun Sup

As Salam.

sekarang semangat nak apdet blog merundum kembali
ahaha mcm laaa sblm ni rajin sgt kan .
minggu ni mummy start puasa .. bayar hutang u
korang dah bayar? hahaha
kiranya sambil² puasa tu niat nak diet sekali la
trauma tgk bodi sendiri dlm cermin , ingat kan almari rupanya mak org  sobsobsob
agaknya sbb umur pun dah byk , agak liat sket la nak turun berat
kadang² sampai give-up ,bila give-up mula la nak makan yg macam²
sedar² byk baju x muat hehehe
*
tekak org puasa mmg lax bleh blah kan
lepas sahur dah pikir nak berbuka apa
mummy mmg suka bihun sup kalau puasa
puas rasanya dpt hirup kuah sup time berbuka
panas panas pedas pedas
fuhhhhh langsai semangkuk
 another semangkuk ?

sekian.
resepi ? sila google ekekek

4 komen uolls ::

el said...

alhamdulilah taun ni x yah ganti pose..yahooooooo hahahaha

jie..jom join el pyya GA eh

http://arwendanish.blogspot.com/2012/03/arwendanish-1st-giveaway.html

Jiejah @ Iza said...

best nya el .


ok ..nanti terjah :-))

Cik Ina Do Do Cheng said...

bihun sup tu sedapnya.akak pun suka menghirup bihun sup, kalau pegi pasar malam mesti beli bihun sup.

zulkarnai is an Army Personel.( Aree Bihunsup Ex Service ) said...

bihunsup ni lagi sedap. http://www.wangpasarmalam.com

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers