April 8, 2009

Pulangkannnnnnnnnnnnnnnn

tu diaaaaaaaaaaaaaaa , laptop aku dah pulang kepangkal jalan .
5hr ooooo dia gi merantau ke kedai beskal.
nasib baik x de virus sgt .. demam sikit² jek ekekekeke.

adam la hari² tya :~
adam ~ mummy , mama petiter (komputer)
aku ~ rosak , hantar repair
adam ~ rosak ker mummy ?
aku ~ ha'ahh rosak
adam ~ petiter kat mana ?
aku ~ heppppppppppp berapa kali tya daaaa , kat kedai .
adam ~ oooo rosak ker mummy ?
adam ~ mummy , petiter kat mana ??

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jenuh nak menjawap ko :))


4 komen uolls ::

Kak Lia said...

petiter?? anak aku..."koiter"

ok la tu...

eddie dewanaga said...

hahaha... lawak betul si adam ni!

Izza - Jiejah said...

mama
tu ler .. x kisah ler janji paham.

eddie
hahaha mmg lawak tp bisa mendatangkan amarah ooo

A.I said...

boleh geng ngan BB aku! ;P

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers