September 7, 2012

Cerita musim raya - caca marba

As Salam
Biasa la kan musim raya ni musim org bersedekah ,bermurah hati memberi makan pada sahabathandairakantaulansedaremare ekekeke
berderet² jemputan oooooo antara larat dgn tidak jek tuk memenuhi nya
bg mommy pulak tahun ni semua OH kene tapis sbb mmg x larat nak usung dak debot beraya
perangai dia sungguh menguji kesabaran
lagi pun kesian jugak pada beliau ,kalau beliau asyik berjalan bila masa beliau nak tido
dah la beliau tidak pentidur , namun tuk tido dlm kereta idak la kan
ngantuk tahap 13 kot baru tidur , itupun jenuh la menahan amukan demi amukan baru tertidur
ayyoyoyoyooyoo ini  budak mesti ikut peel daddy sbb mommy masa kecik baikkkkkkk
hhhhahahahahaha


*
si debot & si kering
abes lemak abg kamu sedut yer nak ?
si abg plak , elok lepas habis puasa terus semua x nak mkn
adoiiiii baik la bulan puasa sbb confirm masa berbuka & bersahur sepinggan nasik licin dikerjakannya.
oh yeeeee abg adam tahun ni berjaya puasa penuh.
penuh uolssssss , tanjat mak. hahahha
ye la , masa umur 5thn puasa setengah bulan
umur 6thn ada bocor 5hari
7thn ? Alhamdulillah .
so , duit raya dia tahun ni dr all unties/relative semua berunsur RM30 sempena puasa penuh hhahaha
skrg gigih menyimpan duit raya sbb nak beli ipad katanya
wahhhhhhhhhh hebat ko nak , mommy dulu aimed air oren botol jekkk ngan duit raya tu
ekekekke
 si debot - watak utama
perangai sekarang ? adoiiiiiiiiiiiiii lotih makpak melayan
byk songeh oiiiiii , adekah sbb dia duduk dgn pengasuh maka peel sgt demand?
kat sana ko lah tuah
kat rumah ko lah jebat
ayokkkkk.
word pebret skrg ialah "NANAK"
jebattttttt , jom tido .  - NANAK
jebatttt , jom mandi .    - NANAK
jebatttt meh pakai empesss   - NANAK
semua nanak lahhh , penampor mak nak ?  hahaha

JEBATTTTTTTTTTTT , JOMMM MAKANNNN

dtg kedek kedek sambil mulut sebut
mamam
mamam
mamam
mamam

hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiii -makan budak !

2 komen uolls ::

Mama2Q said...

hehe..kelakar ceta budak debob ni..

Jiejah @ Iza said...

mama2Q
tgh byk akal kannnn ..adoiiii.

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers