October 27, 2009

Rutin Diet telah bermula

oleh kerana badan terasa memberat (terasa???)
still x nak ngaku bahawasanya mmg berat :-((
so , rutin diet ku bermula by tuday .
semalam kebetulan erryn hadiahkan teh herba ,
hahahahahhaaa boleh laaa start diet .
tp rasa teh itu sungguh x sedap , so harus la tmbh ngan slim up sugar.
leh la minum ngan aman ..

no mo mkn bermewah² bak raja gopal .
kene rajin sapu sampah , mop lantai , cuci bilik air & turun naik tgga .
no malas²
no rehat² goyang kaki
mesti mau kasi itu peluh keluar ..
pagi² hantar adam g skool jln kaki
pastu balik rumah semula ambik kereta hehehe
petang pun ulang rutin yg sama..

target ??
x mo la target berapa kelo nak turun
berapa turun x penting
yg penting i sihat ...hehehehe tetibaaaaaaaaaaa hahahhaa .


5 komen uolls ::

Kak Lia said...

diet pun diet la..aku kulerrr

Izza - Jiejah said...

mama
aku kuler gak tp kalau semua seluar sendat , ape citer wakakka

eddie dewanaga said...

gua kalau teh ni, kurang sikit, tapi masa duk dlm kem dulu, teh o halia setiap malam rabu...

sampai sekarang gua ketagih!

kasihibu said...

adehhh jiejah akak pun dah berat nih...:,

tp x sanggup nak minum2 teh nih...

Izza - Jiejah said...

eddie
teh halia bagus oo nak buang angin hehehehe

akaksayangsayangibu
hehehehe panjang nama ..
sy pun kalau ikut maleh nak minum tp dah org bg harus la saya menum hehehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers